Kikiou - jest to specjalna zdolność klanu Aburame. Jego członkowie podpisują pakt z robakami. Owady gnieżdżą się w ciele Aburame, a w zamian za to pomagają mu, gdy tej pomocy potrzebuje.
1 lv. - Wraz z odkryciem tego poziomu Kekkei Genkai uczymy się nowych technik - Mushi Bunshin no Jutsu (C) oraz Mushi Kawarimi (E). Skórę użytkownika otaczają owady i amortyzują większość ataków w niego. Potrafisz założyć pluskwę na przeciwniku, co umożliwia Ci odróżnienie go od klona, lub odkrycie jego położenia. Owady mogą wysysać z Ciebie truciznę.
500 chakry na turę
Szybkość robaków to 30 + 15 za 1lvl czyli np. 1lvl - 45, 2lvl - 60 etc
2 lv. - Na tym poziomie potrafisz absorbować chakrę poprzez owady. Kiedy przeciwnika ugryzą 10 owadów na raz wysysają 1/10 jego chakry i jeżeli przylecą one do Ciebie i ugryzą Cię, przekażą tą chakrę. Dodatkowo z owadów można tworzyć "latający dywan" co umożliwia latanie ze średnią prędkością.
1000 chakry na turę
3 lv. - Najwyższy poziom Kikiou. Opanowali go nieliczni. Wraz z jego odkryciem otrzymujemy nową technikę - Mushi Inago Ryuusui (A). Owady otaczają Twoją skórę i bronią Cię przed broniami białymi z SA3 i niżej. Z owadów możemy tworzyć bardzo dużo rzeczy, jak np. automatyczną ochronę jak Gaara, tylko z owadów.
2000 chakry na turę
Wymagania
1lv - Genin, 15 walk stoczonych, 5 wygrane, 75 pkt kontroli chakry, 50 EXP 2lv - Jounin, 35 walk stoczonych, 15 wygranych, 150 pkt kontroli chakry, 100 EXP 3lv - Sannin, 70 walk stoczonych. 30 wygranych, 350 pkt. kontroli chakry, 200 EXP
|